De to the licious

Middagen blev hur god som helst! Jag älskar gnocchi och oxfilè och kombinationen är klockren. Underbart! Mätt och nöjd. Senare blir det lite polly (med smak av bilar) och popcorn. Yum. 
 
Just nu har jag lite svårt att bestämma mig om jag ska sätta på en film eller om jag ska läsa lite. Soffan är förvisso ockuperad av en trött katt (han ligger precis vid där lampan är) och han gillar inte att bli flyttad. När han legat i min datorstol och jag flyttat honom så har han inte blivit lite sur. Kisse med humör. Ozzy är hans namn btw. 
 
Den andra katten ligger i sin "hängmatta". Mamma köpte en kattsäng som man hänger på elementet och Max äääälskar den. Varmt, gosigt och han kan sova/spana/softa i lugn och ro. 
 
Sen blir det nog en bok i soffan trots allt. Ozzy får lära sig att dela med sig. Gos!
 
NU: Toabesök.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0